LUMIGLOW - Krim Ajaib 6 DALAM 1

Posted by si zhal

 

Penggunaan 6 Dalam 1(6 in 1 Exquisite Skin Cream) : 
[1] Anti Penuaan 
[2] Breast Lifting 
[3] Glowing 
[4] Slimming 
[5] Pengimbangan Hormon 
[6] Penyahtoksidan

Cara Holistik Untuk  Kecantikan Dan Kesihatan
Krim LumiGlow, dirumuskan di Jerman, membantu menjana semula sel-sel kulit, menegangkan wajah serta menambahkan tenaga dan meingkatkan sistem imun. Produk ini juga mempunyai kesan-kesan anti-radang dan anti-spasmodik serta menyeimbangkan hormon.

Apakah Itu Hormon?
Hormon adalah rembesan endokrin yang akan mengimbangkan dan mengawal atur pelbagai sistem dalam tubuh kita. Rembesan ini bertanggungjawab dalam berbagai fungsi seperti terlibat dalam ciptaan kehidupan, pembesaran, pembiakan, penuaan, emosi dan tingkahlaku. Sebagai sumber kekuatan kehidupan dan kekuatan tenaga, adalah amat penting untuk sistem hormon
ini berada di dalam keadaan yang seimbang. Jika tidak kita akan mengalami berbagai masalah kesihatan dan seterusnya akan menjejaskan kesejahteraan hidup, minda dan spiritual.
Ketidakseimbangan Hormon
Pada zaman ini dengan berkembang pesatnya masyarakat, kita terdedah dengan berbagai ancaman seperti pencemaran, bahan kimia, stres, amalan pemakanan dan gaya hidup yang tidak sihat, di mana semua ini boleh menggganggu keseimbangan hormon di dalam tubuh dan akan memberikan kesan yang negatif dalam jangkamasa panjang.


D.I.Y (Do It Yourself) bermakna anda boleh lakukan sendiri:-
Mengapa tunggu lagi? Mulakan plan tindakan kecantikan dan kesihatan anda. Anda mempunyai LumiGlow sebagai teman dan rakan anda.

Sebagai suplemen dioleskan di kulit anda, LumiGlow menggunakan bioteknologi dan juga nanoteknologi untuk memberikan anda kebaikkan bahan aktif terus ke aliran darah anda, tanpa melalui proses pencernaan yang lama. Dapatkan kesan yang hebat dengan penggunaan yang teratur. Dapatkannya, oleskannya, rasakannya dan serlahkannya.
 
Cara Penggunaan:-
Urutkan perlahan-lahan setengah sudu teh krim ini dua kali sehari di leher, atas lengan(ke atas), payudara (keatas dan ke dalam), belakang badan berhampiran pinggang(ke bawah), pergelangan tangan(bulatan ke atas), perut(bulatan arah jam), bahagian dalam peha(bulatan ke atas).

Jika terdapat tindakbalas berlarutan, hentikan penggunaan dan rujuk kepada individu yang memperkenalkan produk ini. Tidak disarankan penggunaannya oleh wanita hamil dan ibu yang menyusukan anak.



 CABARAN 30 MINIT PENGGUNAAN LUMIGLOW
(SAPU DI TANGAN, TEGANG DI MUKA) 
NAPE X PERCAYEEE?? THAT A REALITY!!


0 comments:

Post a Comment